ПРОТОКОЛ

засідання педагогічної ради

Літинського опорного закладу загальної  середньої освіти І-ІІІ ступенів №1

Літинської селищної ради Вінницької області

 

 від 24.02.2023                            смт. Літин                                                           №9

 

Голова педагогічної ради – Чорна Л.І. – заступник директора з навчальної роботи

Секретар  – Бень В.М. – педагог-організатор

Присутні: 80 педагогічних працівників

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Про вибір підручників для 1 класу закладом загальної середньої освіти

(модератор завідуюча бібліотекою  Сохач О.В)

 

  1. СЛУХАЛИ:

Сохач Ольгу Володимирівну, завідуючу бібліотеки, про вибір підручників для 1 класу.

 

ВИСТУПИЛИ:

Дубецька С.Г., вчитель початкових класів,повідомила, що для вивчення курсу «Українська мова. Буквар» обрати наступний підручник «Українська мова. Буквар» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти   (авт. Остапенко Г. С., Мовчун Л. В. (у 6-и частинах)).

Для вивчення предмету «Математика» такий підручник «Математика» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 3-х частинах)  (авт. Будна Н. О., Беденко М. В.)

Для вивчення предмету «Мистецтво» обрати такий підручник«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти  (авт. Калініченко О. В.)

Для вивчення предмету «Я досліджую світ» обрати такий підручник «Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)  (авт. Волощенко О. В., Козак О. П., Остапенко Г. С.)

 

Бондарчук Т.М., вчитель англійської мови, запропонувала для вивчення предмету «Англійська мова» обрати підручник«Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)  (авт. Мітчелл Г. К.)

 

УХВАЛИЛИ:

 

  1. Для вивчення курсу «Українська мова. Буквар» обрати підручники обрати наступний підручник «Українська мова. Буквар» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Остапенко Г. С., Мовчун Л. В. (у 6-и частинах))

Як альтернативні підручники для вивчення «Українська мова. Буквар»  обрали:

«Українська мова. Буквар» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти   (авт. Большакова І. О., Пристінська М. С. (у 4-х частинах))

«Українська мова. Буквар» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти   (авт. Чумарна М. І. (у 5-и частинах))

«Українська мова. Буквар» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти   (авт. Наумчук В. І., Наумчук М. М. (у 6-и частинах))

«Українська мова. Буквар» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти   (авт. Тарнавська С. С. (у 6-и частинах))

«Українська мова. Буквар» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти   (авт. Вашуленко М. С., Вашуленко О. В., Прищепа О. Ю. (у 6-и частинах))

 

  1. Для вивчення курсу «Математика» такий підручник«Математика» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 3-х частинах) (авт. Будна Н. О., Беденко М. В.)

Як альтернативні визначити такі підручники:

«Математика» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 3-х частинах)  (авт. Джон Ендрю Біос)

«Математика» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 3-х частинах)  (авт. Лишенко Г. П., Лишенко К. О., Соколовська А. В.)

«Математика» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 3-х частинах)  (авт. Прошкуратова Т. С., Пархоменко А. В.)

«Математика» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 3-х частинах)  (авт. Заїка А. М., Тарнавська С. С.)

«Математика» навчальний посібник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 3-х частинах)  (авт. Листопад Н. П.)

 

  1. Для вивчення курсу «Англійська мова» обрати підручник«Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Мітчелл Г. К.)

«Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)  (авт. Будна Т. Б.)

«Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)  (авт. Карпюк О. Д.)

«Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)  (авт. Герберт Пухта, Пітер Льюіс-Джонс, Дроботенко С. В.)

«Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)  (авт. Грегг Шредер, Головань Д. О.)

«Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)  (авт. Губарєва С. С., Доценко І. В., Євчук О. В.)

 

  1. Для вивчення курсу «Я досліджую світ» обрати такий підручник «Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (авт. Волощенко О. В., Козак О. П., Остапенко Г. С.)

«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)  (авт. Гільберг Т. Г., Тарнавська С. С., Павич Н. М.)

«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)  (авт. Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Хомич О. Л., Лаврентьєва І. В., Андрук Н. В., Василенко К. С.)

«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)  (авт. Большакова І. О., Пристінська М. С.)

«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)  (авт. Джон Ендрю Біос)

«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)  (авт. Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.)

 

  1. Для вивчення предмету «Мистецтво» обрати такий підручник «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Калініченко О. В.)

«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти  (авт. Масол Л. М., Гайдамака О. В., Колотило О. М.)

«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти  (авт. Стеценко І. Б., Садовенко С. М.)

«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти  (авт. Лобова О. В.)

«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти  (авт. Кондратова Л. Г.)

«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти  (авт. Аристова Л. С., Чєн Н. В.)

 

 

Голова педагогічної ради                                            Лариса ЧОРНА

Секретар                                                                                          Віра БЕНЬ

Прозорість та інформаційна відкритість філії І-ІІ ст. с.Громадське

Статут філії І-ІІ ст. с. Громадське Літинського ОЗЗСО І-ІІІ ст. №1
Структура та органи управління філією
Кадровий склад вчителів філії
Освітні програми, що реалізуються в філії
Територія обслуговування, закріплена за філією
Матеріально-технічне забезпечення
Фактична кількість учнів філією
Річний звіт про діяльність філії
Правила прийому до філії
Інформація про використання публічних коштів
Порядок і умови проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Положення про академічну доброчесність
Інформація про заклад на PAYWATCH
Сертифікат правомірності провадження освітньої діяльності
Вакантні посади відсутні
Мова освітнього процесу українська
Умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відсутні
Положення про дистанційну форму навчання
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
Положення про розбудову безпечного і здорового освітнього середовища
Інструкція з діловодства

 

 

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І НАУКИ

ЛІТИНСЬКА  СЕЛИЩНА РАДА

ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

   ( СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ ст. – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД )  

                                                               с. ГРОМАДСЬКЕ

 

ПРОТОКОЛ № 2

загальних зборів колективу НВК с. Громадське

від   23 червня 2021 р.

 

ПРИСУТНІ: 24 члени  колективу,  6  представників батьківської

громадськості  НВК.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Звіт директора НВК Березовської Ж.І. про  роботу  за рік.
  2. Звіт голови батьківської громадськості НВК  Матвійчук О.Г.  про  надання спонсорської допомоги від  батьківської громадськості  та  місцевих підприємців у 2020-2021 н.р.
  3. СЛУХАЛИ:

Березовську Ж.І.,  директора НВК про роботу за рік.

 

ВИСТУПИЛИ:

Цимбалюк О.М. – голова профкому, Матвійчук О.Г. – голова батьківської громадськості закладу,  Слободянюк Т.А., Мазур В.П. – члени батьківської громадськості НВК, члени  педагогічного  колективу: Зелінська Л.О., Поставитюк Н.М.,Щепілов С.В., Моргун Г.А.

 

ВИРІШИЛИ:

Роботу  директора НВК с. Громадське визнати  задовільною.

 

Рішення прийнято одноголосно шляхом таємного голосування.

 

2.СЛУХАЛИ:

Матвійчук О.Г. – голову батьківської громадськості НВК про надання спонсорської допомоги від  батьківської громадськості  та  місцевих підприємців у 2020-2021 н.р.

ВИРІШИЛИ:

Інформацію Матвійчук О.Г. взяти до відома.

 

Голова зборів                                        Н.В.Ягодка

Секретар                                              Л.А.Порицька

 

Затверджено                                     Схвалено
Директор НВК                               
педагогічною радою НВК

Ж.І.Березовська                            Протокол №2 від 31.08.2020 р
Наказ № 107 від 31.08.2020 р.

                   

  Положення про академічну доброчесність

   НВК с. Громадське

      Академічна  доброчесність –  це сукупність етичних  принципів та визначених законом правил, якими мають  керуватися учасники освітнього  процесу під час навчання, викладання та  провадження наукової (творчої) діяльності з  метою забезпечення довіри до результатів  навчання або наукових досягнень. (ч.1, ст.42 Закону України «Про освіту»).

  1. Кожен учасник освітнього  процесу зобовязаний  дотримуватися академічної  доброчесності
  2. Директор та інші  педагогічні  працівники закладу освіти забезпечують дотримання принципів академічної  доброчесності відповідно до своєї  компетентності.
  3. Для реалізації політики академічної доброчесності  в  закладі педагогічні працівники мають:

1). Неухильно дотримуватися норм академічної  доброчесності і власним прикладом  демонструвати дотримання норм академічної  доброчесності у  педагогічній діяльності.

2). Інформувати учнів про  необхідність дотримання норм академічної доброчесності під час навчальних занять, в позаурочних заходах.

3). Інформувати батьків про необхідність дотримання  норм академічної доброчесності.

4). Застосовувати компетентісний підхід у навчанні, спрямовувати зміст завдань  на творчу та аналітичну роботу учнів.

5). Розробляти завдання,які унеможливлюють списування.

  1. Порушеннями академічної доброчесності у закладі є: академічний плагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивне  оцінювання,  надання педагогічними працівниками та іншими особами допомоги під час проходження ними підсумкового  оцінювання (семестрового та  річного),  державної  підсумкової  атестації, зовнішнього незалежного  оцінювання,  використання учнями під час контрольних заходів непередбачених  допоміжних  матеріалів або технічних  засобів, проходження процедури оцінювання результатів  навчання  замість інших осіб, необ’єктивне   оцінювання компетентностей педагогічних працівників під час атестації чи сертифікації.

 

  1. Педагогічні працівники, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності:

1). Не можуть бути залучені до проведення процедур та  заходів забезпечення і підвищення якості освіти, учнівських  олімпіад та інших  змагань.

2). Не можуть бути допущені до позачергової  атестації, що   має на меті підвищення кваліфікаційної  категорії  або звання.

3). Не можуть отримувати будь-які види заохочень (премії, нагороди)  протягом одного  року.

4). Можуть бути позбавлені педагогічного звання.

  1. Факт порушення академічної доброчесності враховується під час:

1). Вирішення  питання про  притягнення педпрацівника до  дисциплінарної  відповідальності.

2).Конкурсу на посаду керівника  закладу  освіти.

  1. За порушення академічної доброчесності до учня може бути застосовано  такі види   академічної відповідальності:

1). Зауваження.

2). Повторне проходження підсумкового оцінювання.

3). Повторне проходження  державної  підсумкової  атестації.

  1. Рішення про встановлення факту порушення  педагогічним працівником академічної  доброчесності та визначення виду академічної  відповідальності приймає  педагогічна  рада  за участю працівника або його  законного  представника.
  2. Рішення про академічну відповідальність учнів приймає педагогічний працівник, який вияв порушення академічної доброчесності або педагогічна рада  закладу.
  3. Рішення про притягнення до академічної відповідальності може бути оскаржене. Обговорення вищезазначеного  проходить  на  засіданні педагогічної  ради.
  4. Керівництво закладу має періодично моніторити стан дотримання норм академічної  доброчесності  у закладі.

 

Затверджено                                       Схвалено                        Директор НВК                                 педагогічною радою НВК

Ж.І.Березовська                   Протокол №2 від 31.08.2020 р.

Наказ  № 107 від  31.08.2020 р.

        Положення про академічну доброчесність

                              НВК с. Громадське

Академічна  доброчесність –  це сукупність етичних  принципів та визначених законом правил, якими мають  керуватися учасники освітнього  процесу під час навчання, викладання та  провадження наукової (творчої) діяльності з  метою забезпечення довіри до результатів  навчання або наукових досягнень. (ч.1, ст.42 Закону України «Про освіту»).

  1. Кожен учасник освітнього  процесу зобовязаний  дотримуватися академічної  доброчесності.
  2. Директор та інші  педагогічні  працівники закладу освіти забезпечують дотримання принципів академічної  доброчесності відповідно до своєї  компетентності.
  3. Для реалізації політики академічної доброчесності  в  закладі педагогічні працівники мають:

1). Неухильно дотримуватися норм академічної  доброчесності і власним прикладом  демонструвати дотримання норм академічної  доброчесності у  педагогічній діяльності.

2). Інформувати учнів про  необхідність дотримання норм академічної доброчесності під час навчальних занять, в позаурочних заходах.

3). Інформувати батьків про необхідність дотримання  норм академічної доброчесності.

4). Застосовувати компетентісний підхід у навчанні, спрямовувати зміст завдань  на творчу та аналітичну роботу учнів.

5). Розробляти завдання,які унеможливлюють списування.

  1. Порушеннями академічної доброчесності у закладі є: академічний плагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивне  оцінювання,  надання педагогічними працівниками та іншими особами допомоги під час проходження ними підсумкового  оцінювання (семестрового та  річного),  державної  підсумкової  атестації, зовнішнього незалежного  оцінювання,  використання учнями під час контрольних заходів непередбачених  допоміжних  матеріалів або технічних  засобів, проходження процедури оцінювання результатів  навчання  замість інших осіб, необ’єктивне   оцінювання компетентностей педагогічних працівників під час атестації чи сертифікації.
  2. Педагогічні працівники, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності:

1). Не можуть бути залучені до проведення процедур та  заходів забезпечення і підвищення якості освіти, учнівських  олімпіад та інших  змагань.

2). Не можуть бути допущені до позачергової  атестації, що   має на меті підвищення кваліфікаційної  категорії  або звання.

3). Не можуть отримувати будь-які види заохочень (премії, нагороди)  протягом одного  року.

4). Можуть бути позбавлені педагогічного звання.

 

  1. Факт порушення академічної доброчесності враховується під час:

1). Вирішення  питання про  притягнення педпрацівника до  дисциплінарної  відповідальності.

2).Конкурсу на посаду керівника  закладу  освіти.

  1. За порушення академічної доброчесності до учня може бути застосовано  такі види   академічної відповідальності:

1). Зауваження.

2). Повторне проходження підсумкового оцінювання.

3). Повторне проходження  державної  підсумкової  атестації.

  1. Рішення про встановлення факту порушення  педагогічним працівником академічної  доброчесності та визначення виду академічної  відповідальності приймає  педагогічна  рада  за участю працівника або його  законного  представника.
  2. Рішення про академічну відповідальність учнів приймає педагогічний працівник, який вияв порушення академічної доброчесності або педагогічна рада  закладу.
  3. Рішення про притягнення до академічної відповідальності може бути оскаржене. Обговорення вищезазначеного  проходить  на  засіданні педагогічної  ради.
  4. Керівництво закладу має періодично моніторити стан дотримання норм академічної  доброчесності  у закладі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджую

Директор НВК

Ж.І.Березовська

Наказ № 186  від  30.12.2020 р.

 

 

План заходів із запобігання  та протидії  булінгу в  школі

                                     на 2021 рік

№ п/п                   Назва заходу        Термін Відповідальні
1. Години спілкування  з учнями 1-4 класів,                          5-11  класів:

–         Шляхи вирішення конфліктів;

–         Неприпустимість насильницьких  методів поведінки;

–         Управління власними емоціями та подолання стресу.

Березень- травень,

вересень-жовтень

2021 року

 

Класні керівники

1-11 кл.

2. Бесіди з учнями 1-4 та 5-11 класів на теми:

–         Правила поведінки учнів  в  закладі  освіти;

–         Булінг? Не мовчати і  не приховувати.

Щомісячно Класні керівники

1-11 кл.

3. Перегляд відеосюжетів та фільмів, спрямованих  на формування стійкого переконання в учнів неприпустимості  булінгу.

 

 

 

Щоквартально Курочка Г.В.
4. Обговорення питання протидії булінгу та формування толерантності в  дітей на годинах спілкування

 

Протягом року Класні керівники

1-11 кл.

5 Проведення  тижня з протидії булінгу Листопад  2021 р. Курочка Г.В.
6. Перевірка приміщень, території закладу  з  метою виявлення місць, потенційно небезпечних для вчинення булінгу, спостереження  за місцями загального користування. Постійно Чергові учителі, класні керівники

1-11 кл.

 

 

 

 

                                                                                                         Затверджую
                                                                       Директор НВК
                                                                       Ж.І.Березовська

 

                                                                                   Наказ № 219  від  28.12.2019 р.

 

 

План заходів із запобігання  та протидії  булінгу в  школі

                                     на 2020 рік

 

 

№ п/п                   Назва заходу        Термін Відповідальні
1. Години спілкування  з учнями 1-4 класів,                          5-11  класів:

–         Шляхи вирішення конфліктів;

–         Неприпустимість насильницьких  методів поведінки;

–         Управління власними емоціями та подолання стресу.

Лютий –березень,

вересень-жовтень

2020 року

Класні керівники

1-11 кл.

2. Бесіди з учнями 1-4 та 5-11 класів на теми:

–         Правила поведінки учнів  в  закладі  освіти;

–         Булінг? Не мовчати і  не приховувати.

Щомісячно Класні керівники

1-11 кл.

3. Перегляд відеосюжетів та фільмів, спрямованих  на формування стійкого переконання в учнів неприпустимості  булінгу.

 

 

 

Щоквартально Курочка Г.В.
4. Обговорення питання протидії булінгу та формування толерантності в  дітей на годинах спілкування

 

Протягом року Класні керівники

1-11 кл.

5 Проведення  тижня з протидії булінгу Жовтень 2020 р. Курочка Г.В.
6. Перевірка приміщень, території закладу  з  метою виявлення місць, потенційно небезпечних для вчинення булінгу, спостереження  за місцями загального користування. Постійно Чергові учителі, класні керівники

1-11 кл.

 

 

 

 

            

 

  ЗВІТ  РОБОТИ

                  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ

(СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ст. – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД)

     с. ГРОМАДСЬКЕ

     за 2019-2020 навчальний рік 

                     

                                                        

                                                     І. Загальні засади

   Навчально-виховний комплекс  (середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний  навчальний  заклад)  с. Громадське  Літинського району Вінницької області  –  це заклад освіти, який задовольняє пізнавальні інтереси дитини, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного,  інтелектуального, творчого, морального, фізичного  розвитку  дитини, примноження культури й  духовності  в усій різноманітності  національних  і світових зразків,  тобто школа самореалізації  особистості, школа життєтворчості.

У своїй діяльності  заклад керується Конституцією України,Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну  освіту»,

Положенням про дошкільний  навчальний  заклад,  Положенням про навчально-виховний комплекс, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів  України від 12.03.2003 р. №306, Постановами  Кабінету Міністрів України:

  • від 20.04.2011 р. №462 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти»;
  • від 23.11.2011 р. №1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної  середньої освіти» та іншими Постановами;
  • від 21.02.2017 р. №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти»;
  • від 24.07.2019 р. № 688 «Про внесення змін до  Державного стандарту початкової освіти»;
  • Концепція Нової української школи;
  • Розпорядженням Кабінету Міністрів України №903 від 13.12.2017 р.;
  • Наказом МОН України № 283 від 23.03.2018 р.

та іншими Наказами МОН України, центральних органів  виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, власним Статутом.

Свою роботу у 2019 – 2020 н.р. навчальний заклад організовував  за планом роботи  НВК  на 2019 – 2020 н.р. , затвердженим педагогічною радою

№ 1  від  29.08. 2019 року, робочим навчальним планом .

 

                                                ІІ. Робота з педагогічними працівниками

   У 2019-2020 н.р. педагогічний колектив  продовжив  роботу над  методичною проблемою «Формування ключових і предметних   компетентностей  учнів шляхом  ефективного поєднання традиційних та  інноваційних форм організації навчально-пізнавальної діяльності».

Пріоритетними  орієнтиром виховної роботи був:

  1. Ціннісне ставлення до праці, культури та мистецтва.

 

Тому робота всього педагогічного колективу, організація освітнього процесу була спрямована на вирішення поставлених завдань та окреслених проблем.

Координує всю роботу педагогічна рада,на засіданнях якої обговорюються

всі актуальні питання освітнього процесу. Так,у 2019-2020 н.р. було заплановано  6 засідань педагогічної ради. З них: 2 засідання  на  тематичні питання, з метою підготовки до яких створювались ініціативні групи.  На засіданнях обговорювались  тематичні питання:

 

  1. Національна стратегія розвитку освіти в Україні як орієнтир у визначенні пріоритетного завдання  закладу.

 

  1. Особливості організації освітнього  процесу в сучасному  навчальному  закладі.

 

  1. Створення умов для вільного розвитку особистості школяра  шляхом залучення його до різноманітних  видів творчої діяльності.

 

Крім того у 2019 -2020 н.р. на трьох  засіданнях педрад  обговорювались питання вибору та  замовлення підручників  для 3 та 7 класів,  на двох засіданнях педрад обговорювались питання перспективного плану  курсової перепідготовки  педпрацівників закладу.

 

На засіданнях педради протягом року  розглядалися питання спортивно –масової роботи з учнями,методична робота  в закладі, робота з обдарованими дітьми, робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності в  школі та дошкільному  навчальному  закладі, фізкультурно-оздоровча робота з вихованцями дошкільного навчального закладу.

На належному рівні в  закладі організована  методична робота , основним завданням якої є  підвищення  рівня професійної майстерності вчителів , удосконалення форм і методів  роботи з учнями , обмін досвідом . В закладі створена методична рада  на чолі із заступником директора  з навчально – виховної роботи  та функціонують  4 методичних об’єднання.

  1. Філолого – історичного циклу ( керівник Порицька Л.А.)
  2. Природничо – математичного циклу ( керівник Щепілов С.В. )
  3. Початкових класів ( керівник  Цимбалюк О.М. )
  4. Класних керівників ( керівник  Панковецька К.М. )

Кожне методичне об’єднання працювало за складеним  на рік планом  та за поставленою методичною проблемою. В роботі засідань методичних об’єднань    завжди приймає участь  директор  та заступник з навчально  –  виховної роботи .

 

В кінці кожного  семестру  на нараді при директору  керівники методичних об’єднань  звітують про роботу .

Заклад  повністю забезпечений педагогічними кадрами .Так,у 2019 – 2020 н.р. у  школі  працювало 17 вчителів ( 1 сумісник) , 2 вихователі, бібліотекар . Всі вчителі мають педагогічну освіту, з них 16 вчителів – вищу , 1 – середню спеціальну, 2 вихователі – середню спеціальну, 11  вчителів мають   вищу кваліфікаційну категорію ,звання «старший вчитель » – 1 , спеціаліст  першої категорії – 2 , спеціаліст другої  категорії  – 1, спеціаліст – 1, одинадцятий тарифний розряд  – 1 учитель, 2 вихователі.

На належному рівні була  проведена  атестація вчителів. Робота атестаційної комісії  та хід атестації були проведені відповідно до  вимог :

“Положення  про атестацію  педагогічних працівників ”  У 2019 – 2020 н.р. було атестовано 3 працівники, відповідають раніше присвоєній  кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».

 

Протягом  жовтня – березня атестаційна комісія вивчала роботу  цих педагогічних працівників. Членами комісії були відвідані уроки та виховні заходи. На засіданні педагогічної ради в березні відбувся творчий звіт вчителів, які атестувалися.

Одним із важливих  аспектів підвищення фахового рівня вчителя  є курсова перепідготовка  вчителів , яка проводиться  згідно складеного на рік графіка.

 

                              ІІІ. Організація освітнього процесу

У дошкільному  навчальному  закладі  перебуває 20 вихованців: з них:дівчаток -10, хлопчиків – 10.

Протягом  навчального  року освітня  робота в  групі здійснювалась відповідно до Базового компоненту та  реалізовувалась через Програму виховання і  навчання  дітей від двох до  семи років «Дитина». Планування  освітньої  роботи здійснювалась відповідно  завдань, визначених  у плані роботи різновікової групи «Веселка» НВК с.Громадське на 2019-2020 н.р., який розпочався 1 вересня і закінчився 29  травня.  Садочок працював за п’ятиденним робочим   тижнем, а заняття  проводились за складеним розкладом.

Аналізуючи зміст навчально-виховної  роботи з дітьми слід зауважити, що на кінець навчального  року більшість дітей  засвоїли програмовий матеріал. Протягом  навчального  року було забезпечено оптимальне узгодження індивідуальних, під групових, колективних  форм роботи, здійснювалось раціональне чергування різних  видів діяльності (ігрової, розумової, трудової, пізнавальної, комунікативної).

 

Освітній процес у школі організовується за семестровою системою навчання та режиму роботи  закладу у даному навчальному році. Всі учні шкільного віку на території  Громадської сільської ради  охоплені  навчанням. Класними керівниками проводиться належна робота  щодо контролю за станом відвідування учнями школи , тому в  закладі немає учнів , які без поважних причин пропускають заняття.

 

 

Педагогічний колектив  закладу  працює над виконанням  наказів МОН України, над виконанням навчальних  програм та вивченням всіх предметів інваріантної та варіативної частин робочого навчального плану .

В  закладі  здійснюється  перспективний  та постійний контроль за  станом  викладання  навчальних предметів  та рівнем навчальних досягнень учнів із усіх предметів. Так  у 2019 – 2020  н.р.  у закладі  вивчались  наступні  предмети:

  1. Історія в 5-11 класах та  правознавство в 9 класі.
  2. Російська мова в  5-9 класах.
  3. Предмети гуманітарного циклу в початковій школі

 

Адміністрацією   закладу  були  відвідані уроки , позакласні  та виховні заходи  з цих предметів , відповідно видані  аналітичні  накази .  З 12 березня  по 29 травня 2020 року у  зв’язку із загальнонаціональним карантином навчальні  заняття  з учнями 1-11 класів  проводились дистанційно, в кінці року був виданий  наказ про виконання  навчальних програм з усіх предметів.

 

Особливе місце в організації  освітнього процесу займає робота  з обдарованими дітьми.

Педагогічний колектив закладу  працює  над реалізацією  шкільної програми «Робота з обдарованими дітьми»,  основними аспектами якої є виявлення творчих здібностей  учнів  та дати поштовх для подальшого  їх розвитку . В  школі ведеться картотека  обдарованих та здібних учнів , де є характеристики  індивідуально – психологічних  особливостей  учнів , зафіксовані результати  діяльності учнів

у навчальній діяльності . Так  у жовтні в закладі  проводився  І –й етап предметних

олімпіад з базових дисциплін. Переможці І –го етапу  були направлені для участі в  ІІ етапі предметних олімпіад.  За результатами набраних балів  з української  мови учень 8 класу Медяний Р. зайняв ІІІ місце.

Склонна Д.(6 кл.) – І місце в районному етапі Всеукраїнської новорічної  різдвяної  виставки  «Новорічна композиція» у номінації «Новорічний букет»; Медяний Р. (8 кл.) – диплом І ст.  в  номінації  «Авторський твір» районний конкурс читців та солістів «Зіркова мрія –  2020»; Сворінь Є. (3 кл.) – диплом І ст.  в  номінації  «Художнє читання» районний конкурс читців та солістів «Зіркова мрія –  2020»; Гаврилюк В. 10 кл. – диплом І ст.  в  номінації  «Художнє читання» районний конкурс читців та солістів «Зіркова мрія –  2020»;  Медяний Р. (8 кл.) – І м. у  районному   огляді- конкурсі  читців «Шлях до Тараса»;  агітбригада «Еко» – ІІ м. в конкурсі районних агітбригад;  вокальний  ансамбль вчителів закладу нагороджений грамотою відділу освіти за участь у конкурсі «Проліски надії»;  І місце в конкурсі «Парад квітів біля моєї школи».

 

ІV. Організація виховної та позакласної роботи в закладі

Організація  виховної роботи є невід’ємною частиною освітнього  процесу , становлення особистості дитини , її формування значною частиною припадає на шкільні роки. Тому головне завдання  педагогічного колективу  –  формування гармонійно  розвинутої та фізично здорової  особистості  учня.

Згідно перспективного планування у 2019 – 2020 н.р. у  закладі пріоритетним  орієнтиром  виховної роботи був:

  1. Ціннісне ставлення до праці, культури та мистецтва.

З метою реалізації пріоритетних  орієнтирів  планувалася і виховна робота  в  закладі , хоча увага була приділена  всім  орієнтирам  виховної роботи.

У  річному плані було заплановано  та проведено   круглі столи , бесіди  з учнями, конкурси  малюнків,творів,фестиваль пісні на військову тематику,

тиждень презентації класів , предметні тижні:  фізичної культури та спорту, біології, правових знань, початкових класів, Шевченківська декада. Заходи, присвячені загальнодержавним святам  та пам’ятним подіям  історії  нашої  держави , турніри, загальношкільні  свята: «Барви осені  – 2019  », Козацькому роду нема переводу» ,

« Новорічний бал – маскарад », «Свято матері».

Слід зазначити , що основною тенденцією  в організації та проведені цих свят є масове залучення учнів,  індивідуальний  підхід  до творчого розвитку здібностей учнів, формування  патріотичної свідомості , любові та поваги до своєї родини , людей , Вітчизни.

20 грудня 2020 року на базі закладу був проведений районний семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів на тему «Керівництво створенням у  закладі  освіти єдиного інформаційного  простору як вагомого фактору формування компетентного учня».

Належна робота по вихованню учнів  проводиться в класних  колективах. План  роботи кожного класу складається  класним керівником  відповідно  до характеристики класу  та індивідуальних  особливостей учнів у ньому.   В закладі створена комісія по соціальному супроводу дітей з сімей, які  опинилися  у складних життєвих  обставинах. Двічі на  рік   класні керівники обстежують матеріально-побутові  умови проживання дітей   та складають соціальний паспорт класу.

Протягом навчального року з учнями були проведені акції: «Чисті джерела»,  «Паркам і скверам  бути чистими», «Опале листя», «Парад квітів біля моєї школи».

Команда учнів школи приймала участь у районному конкурсі-огляді екологічних агітбригад.

З метою національно  – патріотичного  та громадянського  виховання  у 2019– 2020 н.р. були проведені акції : «П’ять  картоплин »  , «Серце до серця».

 

  1. V. Спортивно-масова робота

Спортивно  – масова та фізкультурно – оздоровча робота в закладі у 2019 – 2020  н.р.  проводилась згідно  плану  спортивно – масових  заходів  на рік  у школі та плану спортивно  – масової роботи відділу освіти, 75-ї Спартакіади учнів району.

З метою формування     мотивації    на здоровий спосіб життя  та масового залучення  учнів школи  до спортивно – масової роботи , в школі було заплановано  та проведено протягом року  загальношкільний турнір з шахів , шашок, настільного тенісу , спартакіада з багатоборства , легкої атлетики, футболу , волейболу.                         Робота педколективу спрямована на залучення всіх учнів школи , із врахуванням їхніх фізичних можливостей  до участі в спортивно- масовій  роботі .

У вересні 2019 року було проведено Тиждень фізичної  культури  і спорту.

В план проведення Тижня  були включені  змагання  з  різних  видів спорту, конкурси, ігри.

В закладі  вже стало традиційним проводити  загальношкільні  спортивні свята:  День здоров’я,  «Козацькому роду нема  переводу», фестиваль ранкової  зарядки «Рух заради  здоров’я».

Протягом року учні приймали активну участь у  районних змаганнях: баскетболу, волейболу, змагання з шахів, футболу серед дівчат.

  VІ. Організація харчування

  У  2019-2020  навчальному році було організовано безкоштовне гаряче  харчування для учнів 1-4 класів та пільгових  категорій,  для учнів 5-11 класів (за кошти батьків), вартість  харчування становила 15 грн.  на учня. Для  здешевлення вартості шкільного обіду було  вирощено  на пришкільній ділянці  овочі та  зелень, яблука у саду. Протягом року  батьківська  громадськість закладу  надавала спонсорську  допомогу овочами.

                        VІІ. Зміцнення матеріально-технічної бази

Протягом навчального  року  навчальний  заклад  отримав спонсорську допомогу, а саме:

  • 60  стільців  в актову  залу  на суму 40180 грн. (придбав ПРАТ  Племзавод  «Літинський»;
  • 2 класні дошки на суму 4000  грн. (придбав ПП  Мазуркевич О.П.);
  • штори-ламбрекени в актову залу на суму 1850 грн. (придбала батьківська громадськість);
  • 2 стенди – нова українська школа та  державна символіка га суму 2354 грн. (придбала батьківська громадськість);

Влітку 2020 р. були проведені поточні ремонти в класах  з метою підготовки до нового навчального року. Батьки  надали спонсорську допомогу будматеріалами  на суму  5087 грн.

  VІІІ. Основні завдання педагогічного колективу на 2020-2021 н.р.

Педагогічний   колектив  закладу  у 2020-2021 н.р. буде працювати над реалізацією Концепції «Нова українська школа», впровадженням Державних стандартів початкової та  базової середньої освіти та розпочне роботу над методичною        проблемою   «Використання інноваційних технологій навчання  та виховання як умови модернізації освіти та особистісного  розвитку суб’єктів освітнього  процесу»

Пріоритетним  орієнтиром  виховання  буде :

  1. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

 

Педагогічний колектив  закладу  буде  працювати над реалізацією  Законів України «Про освіту », «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту»,впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти,впровадження педагогічних інновацій  в  освітній процес.

Вирішуючи всі проблеми , педагогічний колектив буде працювати над такими  завданнями :

1.Створення оптимальних умов для рівного доступу учнів до якісної освіти

 

  1. Створення комфортного, предметно-просторового розвивального середовища для вихованців у дошкільному навчальному  закладі.
  2. Національно-патріотичним вихованням дітей та молоді.

         4.Формування вчителів як конкурентно  спроможного фахівця за умов  модернізації освітньої галузі  в Україні

.

  1. Формування й розвиток конкурентно спроможного випускника закладу здатного мобілізувати  одержані  в  закладі  знання  в реальній життєвій ситуації успішно пройти  зовнішнє  незалежне  оцінювання .

 

  1. Покращення матеріально-технічної бази закладу: придбання оргтехніки,  матеріальної бази навчальних   класів   та  кабінетів.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 

 

       

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

                                                                       УКРАЇНА

                                                МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ І НАУКИ 

         ЛІТИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

                                                            ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

    НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

  ( СЕРЕДНЯ  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТ. –  ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД )       С. ГРОМАДСЬКЕ

вул. Центральна, 10, с. Громадське, Вінницької області, 22348,тел. 3-41-74,

e-mail: zoshgromadske@ukr.net,     ЄДРПОУ 26243065

 

 

                                                                                                  

                        ПРОТОКОЛ№6                                                                                                   

                                    засідання педагогічної  ради НВК с. Громадське

                                                                                              від  14.04.2020 р.

            Голова: Березовська Ж.І.

            Секретар: Порицька Л.А.       

           Присутні: 15 вчителів, бібліотекар (список додається)(засідання проведено дистанційно).

                                                Порядок денний:

  1. Про вибір і замовлення підручників для учнів 7   класу на 2020-2021 навчальний рік.

      Слухали:

     Березовську Ж.І. Інформація директора закладу про вибір і замовлення підручників для учнів               7 класу на 2020-2021 навчальний рік.

   Учителів ознайомлено з наказом МОН України від 07.11.2019 р. №1409 та від 12.12.2019 №1543 «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 7 класу закладів загальної середньої освіти», інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо вибору та замовлення підручників для 7 класу  на 2020-2021 навчальний рік, переліком підручників для 7 класу, що видаватимуться за кошти державного бюджету.

Виступили:                                                                                                                                

   Відповідальний за проведення конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для 7 класу бібліотекар Нетребська Н.М. Повідомила про те, що всі вчителі ознайомилися із електронними версіями оригінал-макетів підручників та вибором підручників.

 

       Ухвалили:

       Подати замовлення підручників для учнів 7 класу на 2020-2021 навчальний    рік, що видаватимуться за кошти державного бюджету:                    

  1. «Всесвітня історія» підручник для 7 класу 

закладів загальної середньої освіти:

1).Гісем О.В., Мартинюк О.О.

2).Щупак І.Я, БурлакаО.В.,Піскарьова І.О. 

3).Сорочинська Н.М.,Гісем О.О.

4).Мороз Н.В.,Кришмарел В.Ю.,Мороз І.В.

5).Подаляк Н.Г., Лукач І.Б.,Ладиченко Т.В.

 

                   Для учнів – 7 прим., для  педагогічних працівників –    1 прим.                                          

  1. « Інформатика »підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти:

           1). Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

           2).Коршунова О.В.,Завадський І.О.

              3).Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалова Є.А.

              4).Морзе Н.В., Барна О.В.

              5) Казанцева  О.П.,Стеценко І.В.

                       Для учнів – 7 прим., для  педагогічних працівників –    1 прим.  

                                      

                      

  1.        3. «Історія України» підручник для 7 класу 

закладів загальної середньої освіти:

1)Сорочинська Н.М.,Гісем О.О.

2) Дрібниця В.О.,Щупак І.Я.,Бурлака О.В.,Піскарьова І.О.

3)Власов В.С.,Панарін О.Є., Топольницька  Ю.В.

4)Свідерський Ю.Ю., Романишин Н.Ю.,

 5)    Хлібовська Г.М., Наумчук О.В., Крижановська М.Є., Бурнейко І.О.

6) Смолій В.А., Степанков В.С.

 

Список членів педагогічного  колективу, які здійснили безпосередній вибір підручників:

                 

 

                 Щепілов С.В.                         _______________

                

                 Зелінська Л.О.                      ________________

 

                 Голова педагогічної  ради     Ж.І.Березовська 

                  Секретар                                 Л.А.Порицька

У грудні 2019 р. НВК с.Громадське отримав

спонсорську допомогу:

  1. Стільці в актову залу (15 секцій по 4 стільця) на суму 40185 грн.
  2. Дві класні дошки на суму 4000 грн.
  3. Штори-лабрікен в актову залу на суму 1850 грн.

    SAMSUNG CAMERA PICTURES

    SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

 

 

2 клас замовлення

 


У жовтні батьки вихованців дошкільного навчального закладу

надали спонсорську допомогу, а саме: придбали іграшки

для вихованців дошкільного навчального закладу на суму

1851 грн. 88 коп. та канцтовари для проведення занять

на суму 1290 грн.44 коп.

Всі матеріали обліковані в бухгалтерії відділу освіти.


УКРАЇНА

                                                        МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ  І НАУКИ

                                           ЛІТИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

                                                                ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                 НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

 ( СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ ст. – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД )

                                                                 с. ГРОМАДСЬКЕ

                               НАКАЗ

                  від    21 .09. 2018 р.                                                № 140

 

Про підготовку та  проведення  І етапу

Всеукраїнських учнівських

олімпіад  у 2018- 2019  навчальному році

      На виконання наказу відділу  освіти від 21.09.2018 р. № 346 , згідно з Положенням про Всеукраїнські  олімпіади, турніри, конкурси з навчальних  предметів,  затвердженим наказом МОН освіти і науки, молоді та спорту  України від 22.09.2011 р. № 1099, Правилами проведення І, ІІ, ІІІ етапів  Всеукраїнських  учнівських олімпіад з навчальних  предметів, затвердженими наказом управління  освіти і науки облдержадміністрації від 05.01.2012 р. № 5, відповідно до шкільної  «Програми роботи з обдарованою молоддю»,  з метою стимулювання глибокого  оволодіння учнів знаннями,  практичними навичками і вміннями, здійснення систематичної роботи з  виявлення  та розвитку дітей, учнівської молоді

      НАКАЗУЮ:

  1. Провести в закладі  І етап Всеукраїнських  учнівських  олімпіад з базових  дисциплін протягом  01-24 жовтня 2018 р.
  2. Затвердити графік  проведення І етапу предметних олімпіад з базових дисциплін (графік  додається).
  3. Для  підготовки та проведення І етапу олімпіад створити  предметно-методичну комісію  в складі:

      Голова комісії – Ягодка Н.В., заступник  директора;

      Члени комісії:
Порицька Л.А., керівник МО вчителів філолого – історичного циклу;

Щепілов С.В., керівник МО вчителів природничо- математичного циклу.

  1. Створити  оргкомітети та журі  в складі :

      1). Українська мова та  література: голова журі – Ягодка Н.В., заступник  директора; члени: Порицька Л.А. –  керівник МО вчителів філолого-історичного циклу,  Курочка Г.В. –  вчитель української  мови  та  літератури.

      2). Англійська мова: голова журі – Ягодка Н.В., заступник  директора; члени: Порицька Л.А. –  керівник МО вчителів філолого-історичного циклу,  Березовська Ж.І. –  вчитель англійської  мови.

      3). Історія та правознавство: голова журі – Ягодка Н.В., заступник  директора; члени: Порицька Л.А. –  керівник МО вчителів філолого-історичного циклу,  Зелінська Л.О. –  вчитель історії.

      4). Географія, хімія: голова журі – Ягодка Н.В., заступник  директора; члени: Щепілов С.В. –  керівник МО вчителів природничо-математичного циклу,   Мельник О.М. –  вчитель географії, хімії.

      5). Економіка,біологія: голова журі – Ягодка Н.В., заступник  директора; члени: Щепілов С.В. –  керівник МО вчителів природничо-математичного циклу,               Стороха Т.В. –  вчитель біології.

      6). Математика: голова журі – Ягодка Н.В., заступник  директора; члени: Щепілов С.В. –  керівник МО вчителів природничо-математичного циклу,  Панковецька К.М. –  вчитель математики.

      7). Фізика, інформатика: голова журі – Ягодка Н.В., заступник  директора; члени: Щепілов С.В. –  керівник МО вчителів природничо-математичного циклу,  Панковецька К.М. –  вчитель математики.

      8). Трудове навчання, інформаційні  технології: голова журі – Ягодка Н.В., заступник  директора; члени: Щепілов С.В. –  керівник МО вчителів природничо-математичного циклу, Козлов С.М. –  вчитель трудового навчання.

      9). Російська мова: голова журі – Ягодка Н.В., заступник  директора; члени: Порицька Л.А. –  керівник МО вчителів філолого – історичного циклу,
Щебивок О.В. –  вчитель російської  мови.

  1. Заступнику директора з навчально-виховної  роботи  Ягодці Н.В.:

1).Забезпечити вчасне  проведення І етапу предметних олімпіад.

2).Під час проведення  олімпіад та оцінювання  робіт учнів дотримуватись правил проведення  І, ІІ, ІІІ етапів учнівських  олімпіад, затвердженими наказом Департаменту освіти від 05.01.2012 р. № 5.

3).За  результатами І етапу предметних олімпіад подати заявки для участі в                 ІІ етапі предметних олімпіад до 30.10.2018 р.

  1.   Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

                    Директор НВК                                Ж.І.Березовська

             З наказом  ознайомлені:                        Н.В.Ягодка

                       Порицька Л.А                               Щепілов С.В.

                         Курочка Г.В.                                Зелінська Л.О.

                         Мельник О.М.                             Панковецька К.М.

                         Щебивок О.В.                             Козлов С.М.

                         Стороха Т.В.



№   38 від 16.05.2018 р.                                               Відділу освіти

                                                                               Літинської  райдержадміністрації

 Результати

відбору проектів  підручників для 1 класу

закладів загальної середньої освіти

Навчально-виховний комплекс с. Громадське

  1. «Українська  мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти

(у 2-х частинах).                                                                                                                                                           авт.  Большакова  І.О., Пристінська М.С. (2018)     –  10 прим.

  1. «Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти

(з  аудіосупроводом)

авт.  Карпюк О.Д.  (2018)     –  10 прим.

  1. «Математика»  підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти

авт. Логачевська С.П., Логачевська Т.А., Комар О.А. (2018)     –   10 прим.

  1. «Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах).

авт.  Большакова  І.О., Пристінська М.С. (2018)     –  10 прим.

  1.  «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти

авт. Калініченко О.В., Аристова Л.С.  (2018)     –   10 прим.

                                       Директор  НВК                     Ж.І.Березовська









Адміністрація НВК с. Громадське  повідомляє, що в грудні 2017 року школа отримала спонсорську допомогу від батьківського комітету школи у вигляді будівельних матеріалів на суму 6862 грн. Будматеріали були використані для  ремонту, а саме: після встановлення 35 металопластикових вікон були проведені шпаклювально оздоблювальні роботи в класах та приміщеннях школи, побілка актової зали.